Секретарят на Община Разград Нели Добрева отвори днес кутията за мнения и предложения на партерния етаж на сградата на администрацията.
Това се прави периодично от тричленна комисия, в която влизат и специалистът „Връзки с обществеността“ и служител „Пропуски“. Установено бе, че през последните месеци в кутията са пуснати от граждани 4 сигнала и жалби, уточниха от пресслужбата на местната управа..
Два от сигналите съдържат положителни отзиви, единият – и положителни, и отрицателни, а четвъртият е жалба за проблем с осветлението, по който непосредствено след отварянето на кутията бяха предприети мерки за отстраняването му.
И двата положителни отзива са за служители в отдел „Местни данъци и такси“. Третият е за работещите в трите офиса на партерния етаж, относно които гражданката, подала сигнала, счита, че служителите „си вършат стриктно работата, но тонът и отношението са за критика“. Тя допълва, че „единствените, които са любезни и несърдити, са жената на пропуска и госпожата на касата“.
След отварянето на кутията за мнения и предложения и изваждането на събраните сигнали, тя бе затворена и в нея може да продължат да се пускат мнения и предложения. От общината припомнят, че има още няколко възможности за подаване на сигнали: в деловодството; на електронна поща obshtina@razgrad.bg; на тел. (084) 660 091; (084) 661200; 084/618 335 – за сигнали за аварии и нередности, свързани с уличното осветление; по пощата: Разград 7200, бул. „Бели Лом“ № 37А; на телефоните и електронните адреси на ръководството на Община Разград и на съответните отдели, публикувани в секция „Контакти“ на сайта на Общината.
/e-Razgrad/
Hits: 1