Бизнесът в Разград за пореден път показа своята съпричастност към случващото се в града и общността: в конкретния случай – Националният фестивал „Като звездите“.
Първа на поканата за подкрепа от организатора – Сдружението с нестопанска цел „Поощряване и подпомагане на детски таланти – Вега” – Варна откликна фирма „Пилко“, популярна с търговската си марка „Лудогорско пиле“. Веднага след това ръка подаде и „Биовет – клон Разград“, която осигури 270 фланелки – за всяко едно дете, участник във фиестата.
XI национален фестивал „Като звездите“ бе под патронажа на президента Румен Радев и на кмета на Разград Денчо Бояджиев.
ПФК „Лудогорец“ също бе участник в събитието – деца от различни социални и образователни институции от: София, Велико Търново, Тутракан, Благоевград, Търговище, Шумен, Силистра, Павликени, Брезово, Ботевград, Разград и други населени места имаха уникалния шанс да се снимат за спомен с десетата шампионска титла на Орлите и с орлицата Фортуна – талисман на „Лудогорец“.
Празникът за децата в неравностойно положение от цялата страна стана възможен, красив, пъстър и емоционален и с подкрепата на фирмите „АДМ-Разград“(бивше „Амилум“), „Антибиотик – Разград“, „Агрохимконсулт“, „Млин-97“, „Терамаркет“и „Кристера-агро“.
/e-Razgrad/
Hits: 0