7-годишният Райън, който е ученик в основно училище, е генерирал приходи от 22 млн. долара за миналата година от канала си в YouTube, според Форбс.
За огромна завист на децата в началните класове по цял свят, младата YouTube звезда прави рецензии на нови играчки във видеа, които семейството му произвежда.
ToysReview на Райън е заел първо място в тазгодишния списък на Форбс за канали в YouTube с най-големи приходи, като се е изкачил от осмо място миналата година, съобщи сайтът на българите в САЩ и Канада bgvoice.
Семейно управляваният YouTube канал Ryan ToysReview е генерирал приходи от 22 милиона долара в периода от юни 2017 до юни 2018 година, според Форбс, като са скочили от 11 млн. предишната година. Грубата оценка от 22 млн. долара поставя Ryan ToysReview непосредствено пред спорната звезда Джейк Пол с 21,5 милиона.
През 2016 г. The Verge профилира канала и родителите на Райън, които са заснели и продуцирали почти ежедневно видеоклипове, публикувани, откакто Ryan ToysReview стартира през март 2015 година. Каналът на Райън започва, когато четиригодшният тогава фен на видеа с представяне на играчки, попитал родителите си защо той също да не започне да представя играчки в YouTube.
Ryan ToysReview стартира бавно, докато през юли 2015 г. става свръхгледаем.Видеото показва как Райън отваря и прави преглед на кутия, съдържаща повече от 100 играчки от серията „Автомобили” на Pixar. Видеото има близо 935 милиона гледания. По-рано тази година Райън сключи сделка с Уолмарт за продажба на линия играчки, наречена „Светът на Райън”, ексклузивно в над 2500 магазинап в САЩ и на уебсайта на Уолмарт, според Ройтерс.
Светът на Райън е първата стока, която ще се продава, след като Pocket.Watch – детска медийна марка, договори лицензирани сделки за няколко онлайн видео звезди. Ryan ToysReview има 17 милиона последователи и е получил 26 милиарда гледания общо, според Форбс.
Cross.bg
Hits: 0