„ТОПЛОФИКАЦИЯ – РАЗГРАД“ отваря нов Клиентски център

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

Информираме Ви, че СЧИТАНО ОТ 01.11.2024 г., касата на „Топлофикация- Разград“ АД, намираща се в сградата на „Водоснабдяване – Дунав“ ЕООД на ул. „Сливница“ №3А, ЩЕ ПРЕУСТАНОВИ ДЕЙНОСТ. Същевременно, Дружеството обособява нов „Клиентски център“, намиращ се на територията на „Топлофикация – Разград“ АД на адрес: гр. Разград, Западна промишлена зона, ул. „Черна“ № 7. Клиентският център ще функционира с цел приемане и обработване на всякакъв тип заявления, като заплащането на съответните услуги може да се извърши и чрез ПОС устройство на място. Същият няма да приема касови плащания.

Считано от 10.10.2024 г., се преустановява разсрочването на задължения за топлинна енергия, като сключените до момента такива могат да бъдат заплащани чрез ПОС устройство в новия Клиентски център или по долуописаните начини.

Считано от 01.11.2024 г., ПЛАЩАНИЯ НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ за топлинна енергия към Дружеството могат да се извършват:

–    На каси на „Изипей“ АД на територията на цялата страна;

–    Онлайн през системата на ePay.bg;

–    Чрез онлайн и мобилно банкиране при наличие на разплащателна левова сметка или кредитна карта;

–    Чрез онлайн портала UPAY на „Обединена Българска Банка“ АД, достъпен за всички граждани;

–    Чрез Директен дебит;

–    По банков път по една от следните банкови сметки:

  • BG55PRCB92301031713520; BIC: PRCBBGSF при „ПроКредит Банк (България)“ ЕАД;
  • BG30STSA93000027625732, BIC: STSABGSF при „Банка ДСК” ЕАД;
  • BG77UBBS80021071016030, BIC: UBBSBGSF при „Обединена Българска Банка“ АД;
  • BG14UNCR76301055317017, BIC: UNCRBGSF при „Уникредит Булбанк“ АД.

При плащане по банков път задължително следва да се посочи най-малко абонатен номер на имота и основанието за плащане – номер на фактура/и или топлинна енергия за…., както и номер на искането за плащане на равни месечни вноски, при наличие на такова.

Възстановяването на суми ще се извършва по банков път въз основа на заявление по образец (достъпно и в официалната интернет страница на дружеството, секция „Заявления и бланки“).

Считано от 01.11.2024 г., на място в новия „Клиентски център“, намиращ се на територията на „Топлофикация – Разград“ АД на ул. „Черна“ № 7, ще могат да се заплащат чрез ПОС устройство:

  • дължимите суми за предлаганите от Дружеството допълнителни услуги съгласно действащия ценоразпис (достъпен и в официалната интернет страница на дружеството, секция „За Клиента“);
  • дължимата сума за подаване на заявление за промяна на прогнозен дял към фирмата за дялово разпределение чрез „Топлофикация – Разград“ АД;
  • сключените до 10.10.2024 г. разсрочвания на задължения за топлинна енергия.

За всякакви допълнителни въпроси, молби, заявления, жалби и други може да посетите „Клиентския център“ на дружеството на адрес: гр. Разград, ул. „Черна“ № 7 или да се свържете с нас на следните телефонни номера: 0879 606 212; 0879 606 214; 084 66 24 75, както и на електронния адрес: signal_toplorz@overgas.bg, всеки делничен ден от 08:00 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 16:30 ч.

Благодарим за разбирането!

Hits: 15

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.