С проект по програмата на “Енерго Про“ – за обществото” ново оборудване в кабинетите по биология, химия и физика в ОУ „Н.Икономов“

Днес учители и ученици от прогимназиалните класове представиха в ОУ „Н. Икономов“ – Разград резултатите от проект, реализиран по програмата “Енерго Про“ – за обществото”.

Демонстрациите наблюдаваха Петя Попова – директор „Корпоративни комуникации и маркетинг“ в „Енерго Про“, Атанас Колев – председател на УС на ЕРП „Север“ и  директорът на училището Димитър Петров.

„Проектът, на стойност почти 5000 лева, бе за купуване на оборудване за лабораторни упражнения за на кабинетите по биология, химия и физика“, каза на пресконференция Димитър Петров.

” Сега тези кабинети, а и обучението в тях, се доближават максимално до STEM образованието, което е близкото бъдеще на образователната ни система. Основата на STEM идеологията е да се преподават комплексни дисциплини, с акцент върху практическото приложение на знанията и уменията, които ще придобият децата за успешната им реализация в професионалният им живот като пораснат“, мотивира полезността на проекта Димитър Петров.

„По програмата “Енерго Про“ – за обществото”, стартирала миналия септември с общ бюджет от 100 000 лева, досега са подкрепени общо седем проекта в различни кътчета на страната. Отворена е за училища, детски градини, общини, с насоченост към „инвестиции в образованието“, разказа Атанас Колев.

„Идеята е да се подпомага устойчивост . Както в ОУ „Н. Икономов“ – когато сегашните седмокласници преминат в гимназиите, оборудването ще ползват идващите след тях. С новото оборудване за лабораторни упражнения се създават нови модели на учене, на социално поведение, променя се манталитета и е добър пример за подражание“, допълни Петя Попова.

В училище „Н. Икономов“ учениците са общо 650, с новото оборудване в прогимназията ще се обучават общо около 300 деца.

/e-Razgrad/

Hits: 83

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.