В услуга на гражданите и бизнеса от 9 май 2022 г. Центърът за административно обслужване в Община Разград ще работи с удължено с 1 час работно време – от 8:00 до 18:00 часа, съобщиха от пресцентъра на администрацията.
Центърът за административно обслужване е на партерния етаж в сградата с адрес: бул. „Бели Лом“ № 37А и включва гишета за заявяване и получаване на документи, данни и информация и места за плащане на:
- Услуги в областта на общинска собственост, строителство, околна среда, търговия, транспорт, земеделие и гори, обществен ред, бизнес гише;
- Услуги по местни данъци и такси;
- Услуги по гражданска регистрация и актосъставяне;
- Деловодство (приемане на сигнали, молби, жалби, заявления за достъп до обществена информация).
Там всяко физическо или юридическо лице може да заяви административна услуга за установяване на неговите права или задължения или за осигуряване на достъп до обществена услуга. Административната услуга може да бъде заявена устно, писмено на гише или по електронен път, лично или чрез упълномощен представител по начин, който дава възможност за установяване на самоличността на заявителя, когато това е необходимо.
Информация за предоставяните административни услуги от Община Разград може да бъде получена:
– На място от служителите в Центъра за административно обслужване;
- По телефон: 084 661 200;
- По електронна поща: obshtina@razgrad.bg;
- Чрез официалната интернет страница на Община Разград: https://razgrad.bg;
- Информационни табла;
- С регистъра на услугите: http://iisda.government.bg.
- Удължаването на работното време с 1 час е свързано с осигуряване на възможност на гражданите да получат необходимите им административни услуги преди или след работното време на институциите и фирмите, в които работят.
Работното време на останалите звена в общинската администрация е от 08:30 часа до 17:30 часа с прекъсване за обедна почивка от 12:00 до 13:00 часа.
Пропускането на посетители в работно време се осъществява само след уговорена среща и потвърждение от служителя, при когото отиват:
- понеделник, среда и петък от 09:00 до 11:30 ч.;
- вторник и четвъртък от 13:30 до 17:00 ч.
При необходимост от приемане на посетител в работен кабинет, служител от администрацията, след като е уведомен от дежурните охранители по телефона, лично посреща и изпраща посетителя от и до вход „Пропуски” на Община Разград.
Приемът на граждани и представители на организации и изслушването на техните предложения, запитвания и въпроси се извършва в приемните дни по списъци, предоставени на дежурните охранители:
- При кмета на община Разград – всеки последен петък на текущия месец от 9:00 ч.;
- При зам.-кмета по бюджет и финанси – всеки първи и трети четвъртък от месеца от 9:00 до 12:00 ч.;
- При зам.-кмета по правно обслужване, управление на програми и проекти и инвестиционни дейности – всеки първи и трети петък от месеца от 9:00 до 12:00 ч.;
- При зам.-кмета по устройство на територията – всеки първи и трети петък от месеца от 14:00 до 16:00 часа.
- При зам.-кмета по хуманитарни дейности – всеки първи и трети четвъртък от месеца от 14:00 до 16:00 ч.;
- При главния архитект – понеделник, сряда и петък от 9:30 часа.
- При секретаря на Община Разград – всеки ден.
/e-Razgrad/
Hits: 0