Община Разград – с бюджет над 100 000 000 лева и нова структура

Бюджетът на Община Разград за 2024 година ще е 100 279 000 лв., решиха с 22 гласа “за”, шест “против” и един “въздържал се”на заседанието си общинските съветници, съобщиха от пресслужбата на местната администрация.
„Проектобюджетът е балансиран, изготвен на основата на анализ на приходите и разчет на разходите на Община Разград, реален план на приходите и приоритетност на разходите. Основната цел на предложения проект за бюджет на Община Разград е да създаде стабилна основа за бъдещето на общината, постигане на ефикасна и ефективна работа и устойчивост при изпълнението на дейностите, които да отразят реалните нужди и приоритети на общността.“. Това обяви при представянето на рамките на общинската хазна кметът Добрин Добрев.
Въпросите, на които той и екипът му отговориха, бяха свързани предимно с инфраструктурата и екологията.
След приемането на финансовия документ кметът Добрин Добрев благодари на всички служители от администрацията за добре свършената работа.
Докладната за промяната в структурата на общинската администрация получи подкрепа от 19 общински съветника, 8 бяха „против“, а двама – „въздържал си“. Промяната е предложена за пълноценно осъществяване на всяка една от дейности на общината и най-вече основната – предоставянето на бързи, качествени и навременни услуги на гражданите и бизнеса – обясни кметът. Броят на зам.-кметовете остава 4, с ресори, по-различни от настоящите: Бюджет и финанси, Хуманитарни дейности, Общинска собственост и стопански политики, Строителство и устройство на територията. Променя се броят на дирекциите и отделите, съответно 7 вместо 2 и 12 вместо 14. Числеността на администрация на Община Разград, включително и тази в населените места, е 157 щатни бройки и не се променя. Администрацията е структурирана в обща и специализирана, като са спазени нормативите за численост: 54 служители в обща администрация – до 35 на сто от числеността на администрацията; 103 служители в специализирана администрация до 70 на сто и 21 ръководни длъжности – до 15 на сто от определената обща численост.
На сесията бяха приети и още 13 докладни записки.

/e-Razgrad/

Hits: 36

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.