Нов мениджърски екип в „Млин-97“ АД и втора поредна награда Superbrands за солетите „Хрус-Хрус“

Само преди месец „Млин- 97“ АД за втори пореден път стана носител на наградата на глобалната организация Superbrands за търговската марка солети „Хрус-Хрус“ в категорията „Хранителна промишленост“. Това според мениджмънта на компанията е доказателство за качеството на работата при тях.

Част от новото ръководство на фирмата са внукът на Сали Шишманов – Алекс Шишманов, член на УС на „Млин-97” АД и  brand & export manager и Мартин Любенов – търговски директор. И двамата активно работят за разширяване на външните пазари.

Най-старата марка солети в България е с 45-годишна история и те са произвеждани винаги в Разград. В момента „Млин-97“ АД е единственото предприятие в страната, което произвежда солетите по старата технология – изпичане в каменни пещи.

Обновяването на „Млин- 97“ АД започва преди година и половина и е свързано с новите лица – млади хора на ключови позиции в управлението на дружеството. Екипът активно работи по осъществяването на нови инвестиции, нови продукти и подобряване на инфраструктурата.

Реклама:

Вече са кандидатствали с проект за инвестиции от 1 000 000 лева за изграждане на фотоволтаичен парк, който да оптимизира разходите за електроенергия и да осигури алтернативно захранване на производствените мощности. Предвид глобалния проблем с газа, ръководството на „Млин-97“ АД определя предприетата стъпка като стратегическа за оцеляване на фирмата. Това е свързано, разбира се, и с подмяна на част от технологичното оборудване. Част от инвестицията ще бъде и в посока автоматизация – както в мелничния комплекс, така и в линията за солети.

Към компанията миналата година се присъединява и нов технолог. Очакванията са  неговата експертиза да помогне за разработка на нови продукти, увеличаване на капацитета на мощностите за производство, които да доведат до разширяване на фирменото портфолио.

Екипът на компанията работи активно върху развиване на международните пазари, като през 2021 година могат да се похвалят с продажби в няколко държави от Близкия изток.

Заради световната икономическа обстановка, тази година е много по-тежка от миналата. Разходите само за ток и газ са се увеличили 4 пъти спрямо същия период на  2021 г.

Досега производството на пшеница от собствена земя е стигало и за произвежданите тук брашно и солети.  Предвид разширяването на пазарите и на брашно, и на солети, а в перспектива-  и на нови продукти, ще се наложи купуване на допълнителни количества пшеница. В „Млин- 97” АД са критични към поведението на държавата в посока ефективна подкрепа на бизнеса в сравнение със случващото се в други държави, но както заявиха Алекс Шишманов и Мартин Любенов: „Борим се! Не се отказваме, активни сме. Опитваме се да сме гъвкави и обрани в действията си. Включително и по отношение на цената на продуктите ни. Ние лично сме си обещали да се справим!“.

/e-Razgrad/

One Reply to “Нов мениджърски екип в „Млин-97“ АД и втора поредна награда Superbrands за солетите „Хрус-Хрус“”

  1. Браво! Да сте живи, здрави и да успяват!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *