Най-продаваният продукт на Volkswagen е… наденица

Автомобилните компании произвеждат хиляди различни части. Сред тях има и някои доста необикновени идеи.

Най-необикновената от всички обаче е част номер 199 398 500 A на „Volkswagen“. Тя е най-продаваният продукт на компанията, макар и да не се предлага в нито един неин автомобил, съобщава „Autocar“.

Въпросната част всъщност е… наденица. „Volkswagen“ притежава специален завод във Волфсбург, в който произвежда наденица. За 2018 г. са произведени 6,81 млн. наденици, което е повече от която и да е друга част или кола на компанията. Средно се произвеждат по 20 000 наденици на ден.

Типично за автомобилен производител, прецизността е задължителна и при производството на наденица. Тя трябва да тежи 170 гр. и да е дълга 25 см. Продуктът се произвежда от 45 години, съдържа свинско и подправки и се предлага с лют кетчуп и картофи.

Реклама:

Ястието е част от менюто на служителите на „Volkswagen“. За 2018 г. компанията е произвела общо 13 805 370 порции храна за своите служители.

През годините тя е разработила специален процес за своята наденица със специално опушване с аромат на дърво. Популярността ѝ расте и през годините наденицата започва да се превръща в отделен бизнес за Volkswagen. Днес само 40% от производството ѝ отива за служителите, а останалите 60% – в магазини, ресторанти и дори у някои дилъри, които ги дават като подарък на клиенти. По този начин компанията си помага с покриването на разходите и успява да намали цените за порциите на служителите.

avtora.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.